Home  |  Bedrijf  |  Filosofie  |  Product gamma  |  Realisaties   |  Koopjes *  |  Nieuwsbrief   |  Contact  |  Verkoopsvoorwaarden  |  
 
bedrijfsgebouw

klik hier voor info over parking

 

 
zoek in site:
Site: Home / Product gamma / Telefooncentrales  

kies een ander product
 
<< I would like a translation/je voudrais une traduction >>
  
      De firma All Professional Communications verdeelt telefooncentrales van Panasonic, Avaya, Tiptel, Euphonic en CTL. 
 
>> Deze centrales kan je aansluiten op analoge lijnen (PSTN), op digitale lijnen (ISDN)
en tenslotte ook op VOIP lijnen. De ingebouwde LCR (Least Cost Routing) zorgt er dan wel voor
dat ieder gesprek gestuurd wordt via de interessantste (goedkoopste) buitenlijn.

>>Op alle centrales zijn uiteraard analoge telefoontoestellen aansluitbaar. 
Veelal wordt er echter gewerkt met digitale systeemtoestellen of IP systeemtoestellen en dit omwille van het gebruiksgemak.
Zo kan je bijvoorbeeld je gesprekken doorschakelen naar je GSM door een simpele druk op de voorgeprogrammeerde toets
op je telefoontoestel. Of op dezelfde manier kan je je inloggen in de receptiegroep, een gesprek doorgeven aan je collega,
het gesprek opnemen in een wav.bestand, een conferentie tussen 5 partijen opzetten en nog veel meer.
 
>> Wij hebben een oplossing voor iedereen gaande van eenmansbedrijven waar alles verwerkt
 wordt door 1 persoon tot grote gestructureerde bedrijven, van organisaties waar alles op 1 locatie gebeurt tot bedrijven
waar gewerkt wordt met verschillende filialen en/of thuiswerkers.
 
     Wilt u een centrale die 100% aangepast is aan hetgeen u nodig heeft, maak dan een afspraak met ons.
>>Wij zullen u graag adviseren zodat u de juiste keuzes maakt.
 
 
 

klik voor panasonic website

Enkele eigenschappen:

Group features:
  • VIP call (priority answer)
  • CLIP distribution
  • Queuing table
Agent features:
  • Log-in/log-out
  • Ready/not ready
  • Wrap up
Supervisor features:
  • Monitoring group activity in real time, with real-time display view
  • Historical analysis
  • Agent management with DSS
  • Agent status monitor
  • Remote agent log-in/out by DSS
  • Autoanswer by headset
  
 Links:
 
      
 
 
Contactpersoon: Bruno [ kilk hier ]
 
kies een ander product
 
 


C o p y r i g h t    A l l    C o m m u n i c a t i o n s   N V   |    P r i n t   P a g e    |    S i t e m a p    |    w e b d e s i g n   l a s o n . b e